poniedziałek, 22 września 2014

Biało czerwone to barwy niezwyciężone ♥

            POLSKA MISTRZEM ŚWIATA ♥

Brzmi pięknie nie? I to prawda, cholerna prawda! Jestem z nich tak cholernie dumna! Te wszystkie kontuzje, brak kilku zawodników, to wszystko waliło się za jednym razem, ale polscy siatkarze poradzą sobie w każdej sytuacji! Nadal nie mogę uwierzyć, że to właśnie się stało, wczoraj, po tej ostatniej piłce, Wlazły KONIEC! Nie wiedziałam co powiedzieć, zamknęłam się! Cudowne uczucie, właśnie dla takich chwil, no naprawdę warto żyć ♥  DZIĘKUJEMY ♥
Co ty się jeszcze rozpisywać! NAJLEPSI ♥
HAHHAHA, A NA KONIEC! REZENDE CHYBA NIE UMIE PRZEGRYWAĆ ♥ A Stephan coraz lepiej mówi po polsku ♥
                                     NAJLEPSI! ♥
I mój tekst tygodnia:
-REZENDE!
-Czego?
-TRZY DO JEDNEGO ♥

2 komentarze:

  1. Tak, ja również jestem z nich niesamowicie dumna!!!
    Oni są wspaniali!!!
    smutno mi z powodu odejścia Mariusza, Michała, Pawła i Krzyśka :(
    Jednak wierzę, że bez nich również damy radę <3
    POLSKA BIAŁO-CZERWONI!!!
    A Rezende nie umie przegrywać, trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na 21 zycie-jest-za-krotkie.blogspot.com
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń