poniedziałek, 19 stycznia 2015

16 ♥

NOTKA ♥
Kogo chłopak, który po ciężkim meczu, zamiast iść spać czeka do 00.00, żeby złożyć swojej dziewczynie życzenia? Tak mój!
-Kochanie! Z okazji Twojego Święta życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności życzyć nie muszę, bo już ją masz, dużo dzieci oczywiście ze mną i żeby Twój chłopak czyli ja grał tak, żeby Skra obroniła Mistrzostwo, a teraz idź spać dobranoc!- nawijał, a ja przyrzekam- połowy nie zrozumiałam! No, ale co mi po tym, jak poszłam spać, a o 7 obudziła mnie Strzałkowska?
-Sto lat stara dupo!- krzyknęła mi przez słuchawkę telefonu Maryśka
-Nie jestem jeszcze taka stara!- zachichotałam, wyobraźcie to sobie, dwie drżące się przez telefon niezbyt mądre dziewczyny, nie no, to było całkiem normalne.
Jak się okazało dzisiejszą moją imprezę urodzinową spędzę tylko ze starszą siostrą, która rzekomo wcale nie jest z Winiarskim, a o nocy, o której dowiedzieliśmy się będąc w Monachium, to było tylko „przyjacielskie” przenocowanie, ponieważ jej zalało się mieszkanie, uwaga! Co dziwne, po dniu, w którym „zalało mieszkanie” byłam w jej domu i nie było tam żadnej odznaki jakiegokolwiek wypadku. Kręcisz, oj kręcisz! A dlaczego spędzimy ją same? No tak, chłopaki grali wczoraj wieczorem mecz z Politechniką w Warszawie, dzisiaj zostają jeszcze w stolicy, gdzie mają badania i będą dopiero jutro rano. No, a co do mojego związku z Wroną, nasz status stał się bardzo sławny po Gali Mistrzów Sportu, na której wspominając Wlazły zajął drugie miejsce. I już kilka godzin później mojego Instagrama opanowało kilka tysięcy osób, no i komentarze do zdjęć- jedne dobre i jedne niemiłe, jedna z dziewczyn o nicku „wronkowa9893” zaszczyciła swoją myślą, brzmiącą następująco „Nie wiem, co Andrzej w Tobie widzi, masz strasznie małą dupę”, na co sam siatkarz odpowiedział „Idealnie mieści się w moich dość dużych dłoniach, polecam Andrzej Wrona”. Co było dla mnie dość miłe, bronił mnie. Przeczytałam wszystkie życzenia i odpowiedziałam na nie skromnym dziękuje.
Po jakiś trzech godzinach, które ja spędziłam na kanapie przyszła moja siostra, więc czas zacząć się przygotowywać. Postawiłam na zwykłą, czarną sukienkę, a włosy wyprostowałam. Nim się obejrzałyśmy byłyśmy już pod klubem. 
-Kompletnie zapomniałam! Masz tutaj prezent ode mnie i Michała- powiedziała Maryśka podając torebkę z prezentem, aparat! Jezu Winiarski i Strzałkowska są cudowni!
-Dziękuje! Zaraz, zaraz Michał!?- spytałam zdziwiona
-Chodźmy się bawić- zmieniła całkiem temat Miśka. DZIĘKUJE!

  ***********
-Ten klub co zawsze- powiedziałem Michałowi.
Tak, przyznaje, naprosiliśmy trenera i wspólnie z Michałem jedziemy do Bełchatowa, a raczej już jesteśmy, żeby wspólnie bez alkoholu świętować z moją dziewczyną urodziny. W nasz niecny plan wkręciliśmy Maryśkę, miłość Michała, dawną, obecną i chyba przyszłą. Winiarski na razie nikomu nie odkrył choć skrawka swojej tajemnicy. Już po chwili zaparkowaliśmy samochód pod klubem, nie trudno było nam zobaczyć samochód Michaliny. Weszliśmy do budynku, no i kolejny raz postać spostrzegawczego Andrzeja obudziła się w moim ciele. Siostry Strzałkowskie wywijały na środku parkietu. Ale to była tylko przykrywka. Starsza z sióstr, doskonale wiedziała co robi. Kiedy mnie zobaczyła, puściła oczko Dj.
-Z moich wiadomości wynika, że na sali mamy solenizantkę, Michalina, jesteś z nami? Twój chłopak jeszcze raz pragnie jeszcze raz złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia- powiedział, na co Maryśka wskazała mojej dziewczynie miejsce, w którym stałem. Ta, z wielki uśmiechem na twarzy podbiegła i rzuciła się na mnie. 
-Wszystkiego najlepszego skarbie- powiedziałem, całując ją w czoło
-Endrju! Przyjechałeś!- zachichotała
-Jak mogłem przegapić urodziny mojej dziewczyny?- powiedziałem, nagle obydwoje popatrzyliśmy w kierunek baru, zaraz, zaraz... Maryśka lizała się z Michałem, tak perfidnie, Strzałkowska popatrzyła się tylko na mnie pytająco.
-Zostawiamy ich, czy idziemy im zrobić aferę czemu nie powiedzieli nam wcześniej?- spytała
-Zależy ile będzie to trwało- zachichotałem
Stoimy już tak 10 minut, czy uwierzylibyście, że Winiarski potrafi się lizać 10 minut bez przerwy? Ja też nie. 
-Zostawiamy ich i jedziemy do mnie, musisz iść spać, już późno!A po drugie za ładnie wyglądasz, każdy facet się na Ciebie gapi- skarciłem ją wzrokiem, próbując się nie zaśmiać
-Żebyś jak wrócimy do domu pozwolił mi pójść spać, a po drugie ubrałam się tak tylko dla mojego faceta- zaśmiała się z sarkazmem

________________________________________________________________________
Który to raz już powtarzam, że każdy rozdział będzie lepszy,
a i tak nie jest? Hmmmm? Piąty, dziesiąty wiem ♥
Ale teraz będzie akcja na kilka rozdziałów, chyba xD
Dobra, dziewczyny potrzebuję pomocy!
Czytałam pewnego bloga o Wronce i dziewczynie i w szkole tej dziewczyny
zorganizowali jakiś miesiąc sportu, no i ich nauczycielem 
siatkówki został Wrona, później oni są razem, ale ją nęka jej były
chłopak, który właśnie wyszedł z pudła, ma ktoś jego adres?
Blog bardzo mi się podoba, a nie mogę go znaleźć :C

7 komentarzy:

  1. Świetny jest...nie wiem czego Ty chcesz ;P
    Rozwaliły mnie te komentarzr na insta a dokładnie obrona Wronki ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie gdzir jutro pojawi się nowy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział, zresztą jak zwykle! :D
    Wronka to taki kochany, wspaniały, idealny facet i jeszcze jak potrafi zadowolić swoją dziewczynę! Super im wyszła ta niespodzianka w klubie.
    Wiedziałam, że Misiek i Maryśka są razem! To było pewne. Przynajmniej tak mi się wydawało. Pewnie ochrzan dostaną, że nie powiedzieli im wcześniej i trzymali w niepewności.
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, czo ty chcesz? Hmm? :)
    Oooooo, Andrzej jest taki słodki ;* Idealny facet ;)
    Michał i Marysia razem? Coś przeczuwałam, ale nie byłam pewna.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    http://i-gdyby-to-bylo-takie-proste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie każdy mój rozdział jest świetny, nawet jak jest tragiczny :D

      Usuń
  4. Świetny rozdział. Fajną niespodziankę zrobił Andrzej z Miśkiem. Wrona broni swoją dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamusiu jakie cuuuudowne!!! *-*
    Endrju taki kochany i wspaniały <3
    Aż zazdroszczę no XD
    Misiek całuśny :D
    Czekam na kolejny
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń